2018年6月11日星期一

靚女列傳 之 港姐遺珠1986【序】

  話說,呢期禮拜六夜晚22:30,無綫 翡翠台播緊一部名為《三日兩夜》嘅旅遊節目。其實,禮拜六嘅夜晚,我就比較鍾意睇《新聞透視》,又或者香港電台31台嗰啲實況劇或者記錄片,又或者睇《流行經典50年》聽温碧霞姐姐唱懷舊歌;至於呢亭旅遊節目,一向都唔係我杯茶。

  之不過,呢個鐘數,“周姑娘”又未call我,我又冇乜意欲做啲花腦汁又傷神嘅嘢(例如睇書、睇筆記、用電腦、猜謎、寫打油詩等等),夜晚沖咗涼又冇理由做運動又出汗,我不嬲又唔好打機。咁好喇,咁就睇一陣電視先喇,咪睇到呢齣《三日兩夜》囉。

   呢齣旅遊節目呢女主角,乜咁熟面口嘅?佢咪係我當年嘅中學同學鄧議婷小姐?話說,我讀中一嗰陣已經與小姐係同班同學。記得嗰陣同學幾乎係全班最高嘅女仔,當年已經係大人樣;至於個樣同家陣冇乜點變,都係眼大大、嘴唇薄薄咁樣。唯一唔同嘅係,印象中識佢嗰陣,佢留短髮,個髮式有啲似卡通片《美少女戰士》入面嘅藍戰士咁嘅。我重記得中一班主任係教音樂嘅Miss Wong,成日將鄧議婷同學個名叫做“鄧儀婷”。因乜解究個“議”字明明係陽上聲,但又偏偏讀做陽平聲呢?

   到咗中四,雖然同學讀文科,我讀理科,但係上體育堂嗰陣係兩班女仔一齊上嘅。記得一年兩次除咗度高磅重量體脂,更要度埋條腰圍同籮柚,差在唔使度對胸!一班女仔輪流度完之後,就將數據抄响點名紙上。我本身對同學嘅兩圍數字唔太八卦,但咁啱睇到同學將兩圍數字抄低!對一位中四女生而言,佢身材真係頂呱呱誇啦啦,腰夠幼,又有綫條。真係天生食呢行飯!

   咪住先,明明家陣係寫香港小姐,但鄧議婷同學好似唔係選美出身噃?

  其實,我根本就唔係諗住寫佢。之不過佢個朵同我想寫嗰位靚女港姐遺珠個名好似,所以咪攞佢做我篇嘢嘅引言囉。咁查實我要寫邊位仁姐呢?就係1986年落選港姐——夏苡婷。呢位夏苡婷係乜水?佢都叫做進軍過大銀幕㗎!例如1987年由馮淬帆導演、德寶電影公司嘅《歡樂5人組》。

電影《歡樂5人組》嘅電影海報。夏苡婷聯合主演。(圖片來源:《香港影庫》http://hkmdb.com/db/movies/image_detail.mhtml?id=6886&image_id=89797&display_set=big5

  之不過,翻查1986年香港小姐參賽者名單,好似冇一位叫夏苡婷。究竟係乜嘢一回事呢?請待下回分解。

沒有留言:

發佈留言