2018年6月14日星期四

靚女列傳 之 港姐遺珠1998【序】

  大部份嘅藝人,不外乎運用 聲、色、藝 嚟吸引fans;但喺鄙人心目中,有種藝人嘅優點並不限於此。例如,有啲藝人會好似 陳霽平咁樣,會令人“特別注重健康”,事關見到佢,就會多做運動(例如:踩健身單車、玩扭腰機),甚至乎飲啖嘢都只揀“有益有意義”嘅無糖果汁嚟飲。

  鄙人今次所介紹嘅港姐遺珠,係一位能夠激發學習動機及求知欲望嘅女藝人。大家可能第一時間諗起N年前禮拜六下晝4點半播嘅《問問Master Joe》入面,Master Joe嗰位成日着緊身衫嘅得力機械助手AI Rabee'a(楊洛婷)呢?之不過,我嘅《港姐遺珠》系列係唔會講選美嘅三甲得主;所以,真係好sorry,貴為2003年香港小姐亞軍得主嘅AI Rabee'a,當然就唔會係鄙人呢期要介紹嘅港姐遺珠。

  話說,當年《問問Master Joe》首播嗰陣,我已經係一位唔多睇電視嘅預科生了。之不過,我都會一路做功課,一路聽吓電視,所以都對嗰位最鍾意飲熱朱古力(要多奶多糖)嘅Master Joe及極力阻止Master Joe增肥嘅AI Rabee'a,都幾深印象㗎。

  嗰幾年半大不小嘅中學生涯入面,星期六下晝4點半嗰段時間,係無綫電視翡翠台播放兒童節目嘅時間,而我都係留喺屋企做功課兼聽電視居多。而星期六兒童節目入面嘅主持人姐姐,基本上係省鏡過星期一至五《至net小人類》嗰批!例如《Dada Dede 精靈樂園》嘅戚黛黛姐姐,又或者再舊啲嘅《開心小跳豆》嘅陳凱怡姐姐同傅楚卉姐姐。

  話時話,既做過兒童節目,又做過“成人節目”(即係《六合彩》呀)嘅藝人,好似真係得傅楚卉戚黛黛兩位咋喎。爭啲數漏咗亞洲小姐袁潔儀(留意唔係袁潔瑩或者袁詠儀)都好似兩瓣都做勻。咁啱得啱蹺,佢哋3位都係選美出身喎!不過咁,貴為2003年香港小姐季軍嘅黛黛姐姐,老早就過咗檔去亞視,所以佢同潔儀姐姐一樣,都係亞視六合彩女郎。

  至於1998年落選港姐傅楚卉,我諗佢都算係無綫於1997至2001年短短數年間出產嘅六合彩女郎之中,星運最平淡如水的一位:一二綫主角未曾演過,大大小小的娛樂新聞亦從未牽涉過。但偏偏我卻很欣賞她,除了因為覺得她眉清目秀、聲綫温婉動人、演技恰如其份之外,更重要嘅係佢有一種“良師益友”的味道,能激發人的學習動機及求知欲望。為何這位藝人會有呢種特質?就要留待下次推論及分析了。

沒有留言:

發佈留言