2019年2月3日星期日

靚女列傳 之 亞視Angel姐姐

  最近無綫播緊嘅劇集《守護者之保險調查》,雖然戲入面嘅女主角徐子珊好鬼索,兼且鄙人嘅童年女神温碧霞姐姐亦有份演單元女主角,但因為時間唔許可,加上劇情好慢,所以我冇乜點追。(不過,呢齣嘢點都好睇過排喺佢前面嗰齣《愛回家》多多聲。)

  徐子珊同温碧霞,我今次就唔寫住喇,因為今鋪另有人選。

  話說,我夜晚扒飯嗰陣,睇到齣劇其中一幕:女主角徐子珊被劇中奸角陳嘉輝推落樓。

  早幾年,我都有追陳嘉輝同香港電台電視部主持呢紀錄片《地下秩序》㗎,係講香港地底嘅工程,都幾精彩㗎。當年港台揾陳嘉輝主持呢個節目,好似係因為佢未做藝人之前,係一位土木工程師。

  做乜會講起陳嘉輝嘅?唔通我今趟想寫佢妻子梁小冰?

  《靚女列傳》嘅目標人物,邊會咁易俾人估到吖?

   話說,陳嘉輝好似係呢十年先再度活躍。記得十年前嘅佢,拍過亞視嘅法庭實況劇《今日法庭》其中一集《補習色魔》。當中嘅補習色魔,當然就由陳嘉輝飾演。而受害人呢?就係我想講呢亞視藝人,有Angel姐姐之稱嘅何卓瑩。

亞視法庭實況劇《今日法庭》劇照
呢次係應該係我對何卓瑩的第一印象,當年我應該讀緊中六。我對佢印象頗為深刻,因為我覺得佢個樣有啲似當時教中國語文及文化科嘅Miss Wong,兩者都有好深嘅雙眼皮,同埋好高好直嘅鼻樑。當然,她們的腿一啲都唔粗。
  
  題外話,讀中六中七的兩年,應該是我人生中最為躁動不安的歲月。當年我的品行及學業,都發生了倒退的情況。學業上,我真不能適應緊湊而艱深的課程。尤其是中國語文及文化科(簡稱中化),那些文化題目,要在限時之內答中重點真不容易;還有說話能力,要把不限題材的考題借題發揮,說些不着邊際的東西。同學們都覺得易過借火的事,我卻要花一整個學期才逐漸適應。我想,當年Miss Wong應該會俾我激到嘔血。

   其實,組織文字是我的弱項,即使到了今天都係。雖然早已離開校園,但我深信要不斷學習。由於深知自己的弱點所在,我便嘗試在這方法鍛煉自己,得閒便隨時找點東西寫寫,題材唔拘,最重要係訓練組織文字嘅能力。呢個都係我嘅Blog《理例真?》面世的一個主要原因。

   學業問題,好多時都話唔埋。但品行倒退,才是更大的問題。預科時代的我,好像比從前更衝動,更容易做些得罪別人的事。這當然不是刻意而為的,大多是一時衝動,或是不知進退。到了今天,雖然事過境遷,但往昔的躁動,回頭一想,當中原因卻想不出所以然。

  回望過去,七年嘅中學生涯,作為學生的我真的非常幸運,遇上了唔少會關心學生的好老師。Miss Wong對於教學認真,用心批改我哋嘅功課,重喺課餘同我哋補課。Miss Wong真的幫助我們好多。我亦因為咁,即使中途想放棄,但最後亦選擇勇於面對中化科帶來嘅挑戰。

  除了教學外,Miss Wong還會分享一啲自己嘅見解,擴闊我哋嘅思維,對我哋應付考試,以及考試以外的事,都好有幫助。當我做得唔啱嘅時候,佢真的耐心解釋點解做得唔啱。正因為佢關心我們每位學生,所以我相當之服佢。

  除咗中化Miss Wong,其實好多老師都影響我好深,容我日後再講。

  題外話就講到呢處先。入番正題,呢位似我中化老師Miss Wong嘅何卓瑩,竟然喺《今日法庭》內的不同單元,都不約而同飾演不同風化案的受害人。對於風化案受害者的惶恐與無助,佢都演得恰如其份。

  叫得Angel姐姐,應該都唔難估到佢都做過兒童節目主持人。亞視嗰段時期的兒童節目,其實對我嚟講,都算印象模糊。當中嘅主持人,我淨係期得伍偉樂哥哥、戚黛黛姐姐,同埋呢位Angel姐姐。

  除咗兒童節目,我重記得佢都拍過《開心大發現》,最深刻嗰集,應該就係睇佢唔用手着褲嗰幕。


  隨住亞視執笠,何卓瑩在電視的曝光率少好多,我都想再睇到佢嘅演出。(完)

沒有留言:

發佈留言